Audyt marketingowy

Recepta na Twoje problemy!

Gotowe rozwiązania marketingowe indywidualnie
dobrane do Twojej sytuacji.

  • Jeśli potrzebujesz więcej klientów
  • Jeśli masz za małe przychody
  • Jeśli chcesz poprawić zadowolenie klientów
  • Jeśli… chcesz cokolwiek zmienić

Musisz wiedzieć co zmienić!

 

Jeśli chcesz zmienić efekt musisz zmienić działania. Robiąc ciągle to samo nie oczekuj innego rezultatu. Tak jak lekarz przed wypisaniem recepty robi dokładne badania tak i ja rozpoczynając współpracę z każdą nową firmą wykonuję skrupulatny audyt marketingowy. Punktem wyjścia każdej skutecznej kuracji musi być trafna diagnoza.

Gruntowny audyt zawiera:

 

Dogłębną analiza strony internetowej pod względem użyteczności
Strona internetowa to centrum marketingu, ale także najczęściej jest to pierwszy punkt gdzie firmy tracą potencjalnych klientów. Nie ważne czy klient dowiaduje się o firmie z reklamy czy z polecenia, zawsze wchodzi na stronę, aby dowiedzieć się więcej i potwierdzić otrzymane informacje. Poprawa działania strony internetowej to najszybszy sposób na poprawę efektów marketingu.

 

Skrócony audyt SEO
Dzisiaj dobra pozycja w google może zapewnić wielotysięczne przychody od klientów szukających Twoich usług w internecie. Często kardynalne błędy nie widoczne gołym okiem pozbawiają Cię dodatkowych przychodów. Jeśli klienci szukają Twoich usług w internecie to optymalizacja Seo jest konieczna!

 

Analizę dotychczasowych działań promocyjnych i materiałów reklamowych
Ważne jest to co robisz do tej pory, ale także to czego nie robisz! Zbadamy czy obecne działania mają sens, a materiały reklamowe są prawidłowo przygotowane.

 

Wywiady z klientami i badanie satysfakcji
Nigdy nie usłyszysz tego co mówią klienci o Twojej firmie kiedy nie ma Cię w pobliżu. Poznanie prawdziwych opinii klientów i ich rzeczywistych oczekiwań może odkryć zagrożenia jak i szanse na rozwój.

 

Monitoring social media
Na dokładkę prześwietlimy social media specjalnym narzędziem. Jeśli klienci piszą coś o firmie w internecie znajdziemy to i dołączymy do raportu.

 

Audyt zawiera szczegółowe wnioski z powyższych etapów. Dzięki temu powstaje raport, który wskazuje dokładnie wszystkie niedoskonałości i nakreśla plan działania. Zobaczysz jak na dłoni wszelkie niedoskonałości i błędy które w tej chwili niweczą Twój wysiłek i marnują pieniądze.

 

Uwaga! Wnioski z audytu mogą być niemiłe. Wskazywanie błędów często jest nieprzyjemne. W wielu przypadkach za błędy odpowiada sam właściciel. Również wywiady z klientami mogą ujawnić rzeczy, których na co dzień się nie zauważa lub nie chce zauważać. Nie będziemy nic ukrywać! Im szybciej usunie się problemy tym lepiej.

 

Gotowy Plan Marketingowy

Druga część raportu to zalecenia i plan działań marketingowych. Rozpoczynamy od tego co koniecznie należy poprawić i zmienić i kończymy na propozycjach konkretnych rozwiązań promocyjnych.

Przedstawiamy konkretne wytyczne i wskazówki do natychmiastowego zastosowania oraz propozycje i pomysły na skuteczne działania reklamowe.

 

audyt marketingowy

 

Koszt takiego audytu to 4990 zł.

W tej cenie otrzymasz drukowany dokument zawierający opis i wnioski z każdego etapu działań oraz konkretne zalecenia do zastosowania od razu.

Przygotowanie raportu trwa od 4 do 6 tygodni.

 

 

Zamów audyt wypełniając poniższy formularz:

    Nazwa firmy:

    Adres:

    Kod pocztowy i miasto:

    Nip:

    Imię i nazwisko:

    Adres email:

    Telefon:

    Strona www: