Już WKRÓTCE zakończę prace nad długo oczekiwanym kursem on-line dla właścicieli i managerów małych firm lokalnych. Pracowałem nad nim przez dłuższy czas i jest już prawie gotowy. Zostanie opublikowany pod koniec lipca.

Ten kurs będzie w całości poświęcony automatyzacji zdobywania klientów w najbardziej optymalny sposób dla małej lokalnej firmy i nauczy cię jak skutecznie zdobywać klientów w sposób automatyczny i za niewielkie pieniądze. W tych materiałach znajdziesz wszystkie moje sposoby, które do tej pory zdradzałem tylko swoim najlepszym klientom.

Omówię najlepsze sposoby reklamy dla lokalnych firm usługowych i pokażę jak z nich korzystać. Poznasz sposób jak zwiększyć kilkukrotnie zwrot z każdej złotówki wydanej na reklamę i jak obniżyć jej koszty nawet do zera przy jednoczesnym zwiększeniu ilości nowych klientów!

Potrzebuje JEDNAK Twojej pomocy. Zanim zakończę prace nad kursem chcę się upewnić, że o niczym nie zapomniałem. Tu zaczyna się Twoja rola. Proszę, poświęć kilka minut i odpowiedz w komentarzu pod tym wpisem na pytanie — to doprawdy tylko jedna mała prośba:

 – Jakie są dwa pytania dotyczące zdobywania klientów i reklamy Twojej firmy, na które odpowiedzi koniecznie MUSZĄ się znaleźć w naszym kursie?

Wśród najciekawszych odpowiedzi wybiorę osobę, która otrzyma kurs za darmo.

 

Jak zdobywać klientów lekko i przyjemnie?

Przeanalizowałem wszystkie zwycięskie kampanie marketingowe, które prowadziłem i wyłuskałem z nich 7 strategii, które pozwolą Ci zdobyć nowych klientów i zdominować lokalny rynek: Pobierz bezpłatny poradnik


Czy artykuł był dla Ciebie przydatny?

Ocen artykuł ilością gwiazdek:

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Pomagam firmom zdobywać klientów. Prześwietlam zyskowne firmy w poszukiwaniu najlepszych pomysłów na skuteczny marketing i pomagam przedsiębiorcom wprowadzać je w życie.

28 KOMENTARZE

  1. Moje dwa pytania na które chciałbym odnaleźć odpowiedź to:
    1. Jaka reklama będzie maksymalnie skuteczna przy minimalnym zaangażowaniu finansowym/czasowym. Stosunek wkładu do oczekiwanego wyniku – przy kilku najpopularniejszych technikach/ mediach reklamowych.
    2. W jaki sposób rozreklamować usługę w oparciu o reklamę profilowaną – skierowaną do konkretnej grupy wiekowej, płci, zainteresowań itp. Sam korzystam z takich reklam na FB – jakie inne media można wykorzystać w tego typu reklamie, jak “podkręcić” skuteczność tego typu reklamy.

  2. Moje 2 pytania:
    1. Po co w ogóle się reklamuję? (jakie jest cel, co chcę osiągnąć?)
    2. Jak to zrobić, aby moja reklama jak najmniej przypominała reklamę?
    Pozdrawiam 🙂

  3. Witam oto moje dwa pytania na które chciałabym uzyskać odpowiedź:
    1. Jak skutecznie zrobić reklamę usług przy minimalnym wkładzie(ostatnio FB, i nowe ulotki nie dają skótku)?
    2. Jakich słów używać by skutecznie przyciągnąć klientów?

  4. Witam:
    1. Jakich słów, a może jakich pytań użyć aby przyciągnąć klientów?
    2. W jakie dni i godziny najlepiej publikować?

  5. Dzień dobry:)
    1. jak zrobić reklamę , która nie będzie nachalna ale przyciągałaby rzesze potencjalnych klientów ?
    2. jak zachęcić właścicieli obiektów od których chcielibyśmy “pożyczyć ” klienta aby chciał u siebie mieć i rozdawać nasze wizytówki, vouchery itp ?

  6. witam
    oto moje dwa pytania:
    1. jak czytelnie sformułować obietnicę wartości i zawrzeć ją w reklamie
    2.jak zdobywać klientów na rynku na którym rządzi cena

  7. 1. Reklama na Facebooku – mimo stosowania wszystkich zasad i atrakcyjnej formy reklama nie przynosi efektów. Co jest nie tak? Co można poprawić?
    2. Promocja nowych zabiegów – jak przekonać klientów przyzwyczajonych do jednego rodzaju zabiegów, aby spróbowali innych?

  8. 1. Jak się zabrać do zabiegania o cross-promocje (jakich argumentów używać, by przekonać silniejszego, dłużej obecnego na rynku partnera, by zechciał wejść ze mną we współpracę?)
    2. Jakie sposoby mogę wykorzystać, by uczynić lepiej widocznym gabinet położony na uboczu, z dala od głównych ulic – interesują mnie również aspekty prawne – kiedy trzeba płacić za umieszczenie np. potykacza, banera, czy mogę umieszczać swoje ogłoszenia np. na latarniach?

  9. 1. Jaka reklama i gdzie będzie najlepsza dla tłumacza i lektora języka obcego przy niedużych nakładach finansowych? Dawanie wartości jest bardzo ważne.
    2. Jak przyciągnąć więcej klientów z konkretnej grupy wiekowej, finansowej itd.?

  10. Witam.
    1) Jak zareklamować swoją firmę/usługę by nie wyglądało to na reklamę i odrazu nie odstraszało?
    2) Co przyciąga, a co odstrasza w reklamach potencjalnych, nowych klientów?

  11. Witam , pewnie się powtórzę :
    1.Reklama nie działa na klientów w formie typowej reklamy (FB , ulotki , gazety , marketing szeptany , remarketing , itp.)
    2.Jak przekonać klientów innych salonów do skorzystania z usług w moim , oferuję niekiedy niższe ceny oraz rabaty dla nowych klientów . Pracuję w zawodzie przeszło 17lat i wszystko sprawdza się na jeden raz , czyli promocja wykorzystana i idę dalej . Wypróbowałam również groupon i inne podobne tego typu reklamy salonu . Skończyło się tak samo , ze 176 sprzedanych karnetów pozostały 3 klientki które korzystają z moich usług do tej pory . Gdzieś kiedyś usłyszałam że jeżeli 3% z reklamy się nie zwróci to reklama jest nieskuteczna 🙁 Nie narzekam na brak klientów , jednak cały czas się rozwijam i chętnie przywitam nowe Panie 🙂

  12. Pytania na które odpowiedzi MUSZĄ koniecznie znaleźć się w Twoim kursie to:
    1. Jak zrobić reklamę używając minimum tekstu i maksimum treści, z grafiką od której nie będą mogli oderwać wzroku potencjalni klienci?
    2. Jak zyskać stałych klientów polecających usługi dalej, poprzez tworzenie programu lojalnościowego nagradzającego regularne wizyty i tzw. ‘osoby z polecenia’ ?

    Pozdrawiam! 🙂
    ~ Adam

  13. A mam takie pytanie. Jak zdobywać klientów przez Internet – też to poruszasz? Chodzi mi o media społecznościowe i zdobywanie np. followersów, zwłaszcza w niszowych branżach. Akurat ta tematyka bardzo by mnie interesowała.

  14. 1. Jak zbudować “zautomatyzowany” choć w 90% system zdobywania/hodowania nowych klientow

    2. Jakie są 3 najskuteczniejsze sposoby na zwiekszenie retencji klienta oraz jakie są 3 najskuteczniejsze sposoby na zwiększanie wartości zamówienia w salonie kosmetycznym.

  15. 1. Jak wyróżnić się na takich platformach sprzedażowych jak dawanda.pl
    2. Co zrobić, aby klienci zwracali uwagę na jakość i wyjątkowość moich produktów, a nie na cenę, która jest dość wysoka?

    • Panie Piotrze, proszę wczytać się w treść artykułu – to są pytania dotyczące zagadnień jakie powinny znaleźć się w kolejnych opracowaniach oraz w kursie online którego premiera już niedługo.

  16. 1. Jak sprzedawać produkty niezbędne do pielęgnacji domowej w gabinecie kosmetycznym?
    2. Jak przekonać do usługi, której “nikt wcześniej tego mi nie proponował”?

  17. Moje dwa pytania:
    1.Jaka skuteczna strategie obrac w polaczeniu z reklama przy nie duzych nakladach by uzyskac nowych klientow?
    2.Jakie dzialania podjac w stosunku do nie uczciwej konkurencji?

  18. 1. Jak zacząć budowanie relacji z klientem na Facebooku, w przypadku, kiedy jesteśmy nowo otwartym lokalem (typu restauracja), jak powinny wyglądać posty i co powinny zawierać?
    2. Jak określić grupę docelową (tzw. personę), do której chcemy dotrzeć, jeżeli jeszcze nie posiadamy strony www/fanpage, a ruch w lokalu jest niezadowalający? Podziękuję za metodę prób i błędów.

  19. Moje pytania:
    1. Jak przekonać klienta oszczędnego, że to właśnie u mnie ma wydać pieniądze? Mimo niskich cen, ludzie chcieliby poczuć luksusy, a zapłacić jeszcze mniej niż to możliwe. Mam bardzo przystępne ceny.
    2. Jak wyeliminować klientów nieslownych lub konkurencję, ktora podaje się za klienta, tylko po to, żeby zająć miejsce w kalendarzu?

Leave a Reply to Andrzej Romanowski Cancel reply