Kompletna Instrukcja Zyskownej Kampanii Reklamowej

"Jak zdominować lokalny rynek i przejąć klientów najlepszych firm z Twojego miasta?"

Jak to działa?

Wystarczy mała ulotka i wygodne buty żeby zdobywać klientów bez wydawania pieniędzy na reklamę!

Zanim zacząłem udoskonalać metodę promocji firmy za pomocą ulotek reklamowych popełniałem te same błędy co wszyscy. Standardowa treść, przypadkowi odbiorcy i żadnej strategii. Efekty były marne. Czułem jednak, że w tej metodzie jest ogromny potencjał. Wielu przedsiębiorców narzeka na brak klientów, ale przecież każdego dnia tysiące mieszkańców miasta wydaje swoje pieniądze w różnych firmach w okolicy. Te osoby mają pieniądze i czas na korzystanie z usług i robienie zakupów. Kupują usługi i produkty i wcale nie trzeba ich do tego namawiać. Mają swoje ulubione firmy, którym ufają i do których wielokrotnie wracają. Dlaczego więc nie chcieli przychodzić do mnie?

Sekretna Formuła ProRoZa

Przełomem okazało się odkrycie formuły ProRoZa. Chodziłem po mieście i odwiedzałem wszystkie firmy, w których byli klienci. Obserwowałem, słuchałem, pytałem. Po pewnym czasie uświadomiłem sobie, że we wszystkich tych firmach klienci są świadomi problemu jaki ich trapi, dokładnie wiedzą, że dana firma może go rozwiązać i mają do niej wystarczająco duże zaufanie, żeby bez namysłu korzystać z ich usług za każdym razem. Każda z tych firm świadomie czy nie, doskonale opanowała formułę ProRoZa czyli Problem - Rozwiązanie - Zaufanie. Z kolei w firmach bez klientów przynajmniej jeden z tych elementów zawodził: albo kierowały reklamę do osób nieświadomych problemu, albo nie potrafiły rozwiązać tego problemu tak jak należy, albo nie były w stanie wzbudzić odpowiedniego zaufania. Wystarczył brak tylko jednego elementu, a klienci omijali taką firmę szerokim łukiem.

Jak przejąć klientów z najlepszych firm w mieście?

Widząc te wszystkie firmy z tłumami klientów zastanawiałem się tylko nad jednym - jak namówić te osoby do wizyty w mojej firmie? Dzięki formule ProRoZa znalezienie odpowiedzi nie było już takie trudne: kieruję reklamę do osób świadomych problemu - w tych firmach są właśnie takie osoby, pokazuję im inne dobre rozwiązanie ich problemu i korzystam z zaufania jakim darzą firmę z której usług już korzystają i gładko kieruję ich do mnie. Wszystkie elementy uwzględnienie. Pozostało tylko dopracowanie całej strategii i wdrożenie jej w życie.

Reklama za darmo - klienci na poważnie!

Po opracowaniu wszystkich elementów ruszyłem w miasto. W rękach trzymałem teczkę z ofertami, a na nogi ubrałem wygodne buty. Wszystkie firmy, które odwiedzałem godziły się na współprace bez chwili namysłu. Oferta była zabójcza - nikt jeszcze nie zaproponował im takiej współpracy. Po paru tygodniach zaczęły pojawiać się owoce - pierwsi klienci z polecenia. Z każdym tygodniem było ich coraz więcej. Co najważniejsze były to konkretne osoby, które wiedziały czego chcą i bardzo szybko decydowały się na zakup. Po kilku miesiącach dobiłem do 30 firm partnerskich i tym samym zapewniłem firmie stały dopływ nowych klientów bez wydawania złotówki na reklamę.


Strategia Przechwytywania Klientów z Miasta


Dzisiaj po wielu próbach i udoskonaleniach mogę przedstawić kompletną strategię zdobywania klientów z miasta. Strategia jest bardzo prosta i zawiera trzy główne elementy:

Po pierwsze - musisz zidentyfikować najlepsze firmy w swoim mieście i dokonać pewnej weryfikacji zgodnie ze specjalnym kluczem uwzględniającym pozycję firmy, rodzaj świadczonych usług, jej wizerunek i problem jaki rozwiązują.

Po drugie -  musisz przygotować bardzo mocną ofertę współpracy tak, aby bez problemu przekonać partnerów do promowania Twojej firmy zupełnie za darmo, korzystając z zaufania jakie zdążyli już zbudować u swoich klientów. Tak - to jest możliwe - najlepsze firmy w mieście będą promować Cię za darmo.

Po trzecie - musisz mieć sprytną ulotkę, która zakomunikuje problem, pokaże rozwiązanie i odpowiednio pokieruje klientem, aby ten trafił prosto do Ciebie.

Nie musisz wydawać dużych pieniędzy, nie musisz być biegły w internecie, nie musisz zatrudniać specjalisty. Wystarczy 300zł na ulotki, wygodne buty i dokładne instrukcje, które za chwilę ode mnie otrzymasz kupując dostęp do tego kursu.

Oto co otrzymasz od razu po zakupie:

Dostęp do platformy on-line na której znajdziesz trzy moduły z prezentacjami video oraz Instrukcję Kampanii do pobrania w pliku PDF. Pod każdym materiałem możesz zadawać pytania na które udzielę odpowiedzi.

Moduł 1: Jak szukać partnerów?

  • Przykłady dobrej współpracy partnerskiej
  • Na czym polega idea skutecznej współpracy partnerskiej?
  • Jak zweryfikować firmę partnerską?
  • 4 kroki do znalezienia idealnego partnera biznesowego

Moduł 2: Jak namówić partnerów do współpracy?

  • Co powinna zawierać oferta współpracy partnerskiej?
  • Jak przygotować ofertę, na którą każdy się zgodzi?
  • Jak rozpocząć rozmowę z potencjalnym partnerem?
  • Jak przedstawić korzyści i uzyskać zgodę na współpracę?

Moduł 3: Szablon skutecznej ulotki

  • Jakie powinny być dwa główne zadania ulotki reklamowej?
  • Dlaczego Twoja dotychczasowa ulotka nie jest skuteczna?
  • Niezbędne elementy skutecznej ulotki
  • Przykład ulotki, która zdobywa nowych klientów

Dodatek dla wszystkich:
Pełna instrukcja kampanii
do pobrania w pliku PDF

  • Klucz doboru najlepszych partnerów
  • Schemat przekonywującej oferty współpracy
  • Brief rozmowy z partnerem
  • Szablon skutecznej ulotki

Dodatki w wersji Premium

Ten Kurs Jest Wygodny, Konkretny, Zyskowny

Sprawdź te wiedzę bez ryzyka, 100% Gwarancji

Nie sprzedaję tego kursu bez gwarancji. Twoja inwestycja jest 100% bezpieczna.


30-dni gwarancji zwrotu pieniędzy jeśli stwierdzisz, że to nie jest dla Ciebie


Najważniejsze dla mnie jest Twoje zadowolenie. Tworzę ten kurs z myślą o właścicielach małych firm. Tematyka i zakres merytoryczny powstaje na bazie pytań, które od nich dostaję. Jednak jeśli stwierdzisz, że ten kurs nie jest dla Ciebie, zwrócę zapłacone pieniądze co do grosza bez żadnych pytań. Wystarczy, że wyślesz wiadomość na adres biuro@widoczny.pl z prośbą o zwrot, a otrzymasz całą zapłacona kwotę.

Kliknij poniżej i zamów kurs

Wybierz pakiet dla siebie: Standard - oglądasz i działasz samodzielnie, Premium - oglądasz, konsultujesz i działasz z moją pomocą.

UWAGA: Ten kurs jest częścią pakietu Generator Klientów.
Jeśli zakupiłeś ten pakiet to te materiały znajdziesz na swoim koncie.
Jeśli chcesz zakupić pełny pakiet Generator Klientów to kliknij tutaj.

Pakiet Standard

Dostęp do wszystkich modułów


Instrukcja kampanii do pobrania


Możliwość zadawania pytań


297 zł

49 zł

Kupuję Pakiet Standard

Pakiet Premium

Dostęp do wszystkich modułów


Instrukcja kampanii do pobrania


Możliwość zadawania pytań


Dodatkowe szkolenie:
Maszynka Do Zdobywania Klientów


Dodatkowe szkolenie:
Zdobywanie Klientów na Facebooku


597 zł

97 zł

Kupuję Pakiet Premium

Odpowiedzi na najczęstsze pytania:

Dla kogo jest ten kurs? +

Dla wszystkich właścicieli, managerów i osób odpowiedzialnych za reklamę w każdej lokalnej firmie, która potrzebuje nowych klientów.

Dla kogo nie jest ten kurs? +

Dla osób, które nie znajdą czasu na wprowadzenie zaleceń w życie i nie są w stanie zainwestować w reklamę dziennie tyle co za kawę i ciastko w sieciowej kawiarni.

Zupełnie nie znam się na reklamie, czy kurs będzie dla mnie przydatny? +

W kursie skupiam się na praktyce. Nie ważne na jakim jesteś poziomie – dostaniesz kompletne instrukcje jak robić skuteczne kampanie reklamowe, które będą działać bez względu na to jaką wiedzę teraz posiadasz.

Jestem laikiem w sprawach technicznych, czy dam radę? +

Tak. Po to jest ten kurs. Pokażę dokładnie co zrobić, co napisać i gdzie kliknąć, aby wszystko działało jak należy nawet jeśli do tej pory nie wiedziałeś jak odebrać pocztę na komputerze.

A co jeśli nie będzie efektów? +

Kluczem do sukcesu jest optymalizacja. Rzadko kiedy udaje się za pierwszym razem, najczęściej reklamy trzeba poprawiać i udoskonalać. W kursie poświęcam temu sporo czasu. Dostaniesz wskazówki w jaki sposób zoptymalizować i poprawić efekty reklamy.

Ile muszę poświęcić czasu, aby opanować materiał? +

Wystarczy godzina dziennie przez tydzień, aby nauczyć się ustawiać zyskowne kampanie. Nagrałem krótkie, ale treściwe prezentacje - wystarczy że je przyswoisz, przećwiczysz na sowim przykładzie i zastosujesz się do wszystkich wskazówek. Dostaniesz też specjalny Brief Reklamy, dzięki czemu pisanie skutecznych reklam będzie łatwe i błyskawiczne.

Copyright 2017 - ZyskownaFirma.pl - All Rights Reserved