Często zapominana forma reklamy – zewnętrzne standy i potykacze – może być wbrew pozorom bardzo skuteczna. Każdego dnia prawdopodobnie wielu potencjalnych klientów przechodzi w pobliżu twojej firmy. Wystarczy zwrócić ich uwagę atrakcyjną i ciekawą reklamą, a z pewnością zechcą zajrzeć do środka.
Poza tym to jedna z tańszych form reklamy. Taki zewnętrzny stand reklamowy można już zamówić za kilkaset złotych. Jednak, aby wyróżnić swoją ofertę nie zamawiaj tradycyjnej prostokątnej tablicy. Zamów stand z wyciętym wzorem i koniecznie umieść kieszonkę na ulotki. Zaakcentowana grafika, poprzez wycięcie kształtu po obrysie, to niebanalne rozwiązanie, które przyciągnie potencjalnych klientów. Poniżej kilka przykładów skutecznych potykaczy.
Chcesz więcej pomysłów? Zobacz koniecznie:
Zdecydowanie najciekawsza z nich to ta podana w tytule, bardzo fajny pomysł, dzięki możliwości zrobienia sobie fotki, mamy darmową reklamę :-).
Forma reklamy niezwykle interesująca, jednak jak reklamować “z jajem” gabinet kosmetyczny. Klienci mają mieć do niego zaufanie i przekonanie o skuteczności zabiegów.
Jedno nie wyklucza drugiego. W każdej branży powinniśmy korzystać zarówno z emocji jak i z logiki.
pomysł bardzo ciekawy – warto nad nim pomyśleć a wręcz zastosować
Zdecydowanie częściej wybierane są tego typu stojaki – z jednej strony są w stanie przykuwać wzrok, niekiedy są również estetyczne. Pomysł z kucharzem ciekawy – reklama, która zachęca do interakcji