Ta prosta formuła raz na zawsze odmieni Twój marketing!

"Jak pisać do klientów, aby chętnie czytali, klikali i kupowali"

Pisze: Michał Kowalski

Co zrobisz gdy powiem Ci, że w ciągu godziny zupełnie BEZ KOSZTÓW odmienisz swój marketing tak bardzo, że nowi klienci będą dzwonić do Ciebie i kupować usługi dwa razy częściej niż teraz?

- Jak to możliwe? - pomyślisz ...

Jakiś czas temu bankierzy mieli spory problem ze znalezieniem inwestorów chcących umieścić kapitał w nowym sektorze „gospodarek Trzeciego Świata”. W końcu któryś z nich zaczął je nazywać „gospodarkami krajów rozwijających się”. Efektem tej zmiany był niebywały napływ nowych inwestorów. Wszystko za sprawą zmiany kilku słów.

Używasz słów na stronie internetowej, w mailingach do klientów, na banerach, ulotkach i w postach na Facebooku. Klienci czytają słowa i na ich podstawie podejmują decyzję czy skorzystać z Twojej oferty czy nie. Jesteś pewien, że używasz słów w odpowiedni sposób?

Słowa warte miliony

Jedne słowa silnie oddziaływują na ludzi, inne są zupełnie bezużyteczne. Są słowa którymi dokonasz sprzedaży, oraz słowa, którymi tego nie zrobisz. Które z nich stosujesz na swojej stronie internetowej i w materiałach reklamowych?

Inwestorzy nie chwili inwestować w krajach trzeciego świata, ale każdy z nich chciał się rozwijać. Użycie właściwych słów wyzwoliło ich działanie w kierunku realizacji pragnienia. Tak samo Twoi klienci mają swoje określone pragnienia. Czy mówisz do nich używając właściwych słów? Pragnienia klientów można streścić w kilku słowach. Znajdź je, a zwyciężysz!

Duża skuteczność przy małym nakładzie środków i pracy

Wystarczy, że w odpowiedni sposób poprawisz swoje teksty na stronie internetowej, w materiałach reklamowych i w postach na Facebooku, a od razu zobaczysz różnicę.

Wystarczy zmienić szyk zdań, dodać kilka dodatkowych informacji, poprawić odpowiednio styl i użyć słów w odpowiedniej formie, a z nudnego firmowego tekstu stworzysz przekonywający komunikat marketingowy po przeczytaniu którego klienci zrobią to czego od nich oczekujesz.

Ile za to zapłacę?
Nic! Słowa są za darmo!

Umiejętność pisania nabywamy w dzieciństwie i korzystamy z niej przez całe życie. Jedni piszą lepiej drudzy piszą gorzej, ale każdy używa tych samych liter jakie poznałeś w podstawówce. Nudny tekst, którego nikt nie chce czytać napisany jest z użyciem tych samych liter z jakich składa się zabójczo skuteczna reklama.

Skuteczna strona internetowa kosztuje tyle samo co nieskuteczna. Pewnie już za nią zapłaciłeś i zastanawiasz się co poszło nie tak. Tak samo z ulotkami, reklamami na Facebooku czy banerami. Między skuteczną, a nieskuteczną reklamą nie ma różnicy w cenie. Jest różnica w słowach.

To jest dobra wiadomość: nie musisz wydawać więcej na reklamę, ale musisz używać słów w odpowiedni sposób. Masz wszystkie niezbędne umiejętności, aby pisać skuteczne teksty marketingowe, ale musisz poznać zasady i reguły pisania tekstów, które sprzedają.

Jeśli je poznasz to od razu poprawisz teksty na stronie internetowej, zaczniesz pisać przekonujące posty na Facebooku, a kolejne zamawiane reklamy i materiały będą o niebo skuteczniejsze. Bez różnicy w cenie!

Twoja strona zacznie zdobywać klientów, a wydatki na wszelkie materiały reklamowe będą w końcu zwracać się z dużą nawiązką.

Jak pisać teksty, które sprzedają? Jak tworzyć skuteczne posty, aby zaciekawiać klientów i prowokować do działania? Co pisać na banerach, a czego nie pisać? Jakich zwrotów i tekstów używać, aby zaciekawiać klientów odwiedzających stronę internetową? Wszystkiego dowiesz się z tego kursu!

W ciągu dwóch godzin poznasz wszystkie niezbędne reguły i zasady pisania skutecznych tekstów marketingowych. Nauczysz się jak szybko poprawić aktualne teksty na stronie internetowej i jak pisać na Facebooku, aby wzbudzać reakcje fanów.

Plan jest bardzo prosty: obejrzyj krótkie prezentacje video, przeczytaj materiały do pobrania, wykonaj zadane ćwiczenia i zacznij działać zgodnie z prosta instrukcją, która mieści się na jednej stronie A4.

Nigdy nie pisz tak na swojej stronie!

Zobacz fragment kursu i poznaj trzy największe błędy popełniane podczas pisania opisów usług na stronach internetowych:

oto co zawiera kurs:

Od razu po zakupie otrzymasz dostęp do platformy on-line na której znajdziesz prezentacje video oraz materiały w plikach PDF do pobrania. Pod każdym materiałem możesz zadawać pytania na które udzielę odpowiedzi.

Moduł 1: Strategia skutecznych treści

Większość przedsiębiorców nie wie jak korzystać ze słów w sposób strategiczny, czyli taki który osiąga założone cele, przy czym słowa to przecież najpopularniejsze nazrzędzenie komunikacji z klientem i zarówno najskuteczniejszy sposób przekonywania do zakupu i w dodatku słowa są za darmo. Z pierwszego modułu dowiesz się:

  • Jak ważne są Twoje treści marketingowe
  • Jakie elementy powinna zawierać cała strategia komunikacji z klientem
  • Jakie cele powinny realizować dobre teksty
  • Jakie trzy rodzaje zadań powinny spełniać teksty

Moduł 2: Do kogo pisać?

W drugim module skupimy się na usunięciu największych przeszkód, które utrudniają pisanie skutecznych tekstów i przygotujemy profile modelowych klientów. Z modułu dowiesz się między innymi:

  • Jak usunąć największe przeszkody w pisaniu skutecznych tekstów reklamowych
  • Jak pisać teksty, które będą pozytywnie odbierane przez twoich klientów
  • Jak prawidłowo przygotować awatar klienta - podstawowe narzędzie w komunikacji marketingowej
  • Jak prawidłowo wykonać mapę empatii i odkryć prawdziwe potrzeby klientów

Moduł 3: O czym pisać?

„O czym pisać do klientów?” to w zasadzie najważniejsze pytanie na które musimy znaleźć odpowiedź, żeby napisać skuteczny tekst. W rzeczywistości materiały reklamowe są często pełne tekstów, które nikogo nie obchodzą poza samym właścicielem firmy. Piszemy o naszej firmie, o naszych usługach... i tak naprawdę klienta to nie obchodzi. Po przerobieniu tego modułu raz na zawsze przestaniesz pisać banały!

  • Poznasz dwa najważniejsze słowa jakie powinny znaleźć się w każdym tekście reklamowym
  • Nauczysz się jak znajdywać prawdziwe zainteresowania klientów
  • Zdradzę ci miejsca, w których sprawdzisz co tak naprawdę myślą klienci w kontekście twojej usługi
  • Stworzysz listę tematów na bardzo angażujące posty, mailingi i artykuły
  • Stworzysz listę słów pragnień swoich klientów

Moduł 4: Jak pisać?

W tym module poznasz moją Formułę Skutecznych Tekstów czyli zestaw zasad i reguł, których zastosowanie sprawi, że każdy będzie mógł napisać bardzo skuteczny tekst marketingowy na stronę internetową, ulotkę, Facebooka czy do mailingu. Z tych lekcji dowiesz się między innymi:

  • Jak naprawdę ludzie czytają teksty marketingowe i jak to wykorzystać na własną korzyść
  • Jakich konkretnie słów używać, aby każdy tekst czytało się jak wciągającą powieść sensacyjną
  • O czym dokładnie pisać, aby rozbudzić zainteresowanie klientów
  • Jak przekonać klienta do oferty tak żeby zechciał ją kupić po przeczytaniu twojego tekstu
  • Jak technicznie przygotować każdy tekst, aby zwiększyć swoje szanse na sprzedaż

Moduł 5: Piszemy i poprawiamy teksty

W ostatnim module korzystając z Formuły Skutecznych Tekstów bardzo szybko poprawisz swoje teksty na stronie internetowej, zaczniesz pisać angażujące posty i przygotujesz teksty na ulotki lub inne materiały reklamowe jakie będziesz chciał opublikować. Dodatkowo otrzymasz szereg wskazówek dotyczących:

  • Jak pisać skuteczne opisy usług na stronie internetowej
  • Jak pisać posty na Facebooku które są często komentowane
  • Jak pisać posty na Facebooku, które skutecznie zachęcają do zakupu usług
  • Jak pisać teksty na materiały reklamowe takie jak ulotki czy banery
  • Jak pisać skuteczne maile do klientów i wykorzystać mailingi do łatwej sprzedaży usług

szybko przyswoisz całą wiedzę

  • Prezentacje video

    Program treningowy w postaci prezentacji video z dostępem poprzez stronę internetową. Połączenie obrazu z głosem to najlepszy sposób nauki.

  • Opracowania PDF

    Najważniejsze informacje do pobrania w postaci plików PDF – możesz je wydrukować i korzystać z nich w każdej chwili.

  • Ty pytasz - ja odpowiadam

    Pod każdym odcinkiem możesz zostawić swoje pytanie, na które udzielę wyczerpującej odpowiedzi.

  • Minimum teorii, maksimum praktyki

    Kurs nastawiony na efekty – dostajesz konkretne wskazówki i rozwiązania do natychmiastowego zastosowania.

  • Przystępne porcje wiedzy

    Każdy temat zawarty w krótkiej lekcji, którą możesz przerobić w przerwie między swoimi codziennymi obowiązkami.

    .

  • Bez nakładów finansowych

    Wszystkie narzędzia niezbędne do zrealizowania materiału dostępne są w wersji darmowej.

    .

dodatkowa pomoc

Skorzystaj z pomocy w tanim pakiecie z usługami, których normalna wartość to prawie 2000 zł!

"Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak
puszczanie oka do dziewczyny po ciemku.
Nikt, poza nami nie wie, co robimy."

Stuart Henderson

Co zyskasz biorąc udział w kursie:

  • 1

    Poprawisz swoje teksty na stronie

    Masz stronę za którą już zapłaciłeś i zmiana standardowych tekstów na perswazyjne od razu pokaże różnicę.

  • 2

    Zaoszczędzisz na reklamie

    Stosując skuteczne teksty będziesz wydawać znacznie mniej pieniędzy niż dotychczas.

  • 3

    Nauczysz się pisać przekonywujące teksty

    Poznasz przepis na każdy tekst reklamowy, które sprzedaje i angażuje klientów

  • 4

    Zdobędziesz więcej klientów

    Wykorzystując pełen cykl konwersji zwiększysz ilość nowych klientów nawet 30 razy!

  • 5

    Zwiększysz sprzedaż

    Optymalna ścieżka konwersji przyspieszy decyzję o zakupie zastanawiających się osób.

  • 6

    Ożywisz swojego Facebooka

    Poznasz zasady i reguły pisania angażujących postów na Facebooku i zaczniesz czerpać korzyści z największego portalu społecznościowego na świecie.

prezenty dla kursantów

Zapisując się na kurs możesz otrzymać zupełnie za darmo bardzo przydatne poradniki

wybierz pakiet dla siebie:

Gwarancja Satysfakcji

Najważniejsze dla mnie jest Twoje zadowolenie. Tworzę ten kurs z myślą o właścicielach małych firm. Tematyka i zakres merytoryczny powstaje na bazie pytań, które od nich dostaję.

Jednak jeśli stwierdzisz, że ten kurs nie jest dla Ciebie, zwrócę zapłacone pieniądze co do grosza bez żadnych pytań. Wystarczy, że wyślesz wiadomość na adres biuro@widoczny.pl z prośbą o zwrot, a otrzymasz całą zapłacona kwotę.

Najczęstsze pytania:

Dla kogo jest ten kurs? +

Dla wszystkich właścicieli, managerów i osób odpowiedzialnych za reklamę w każdej lokalnej firmie, która potrzebuje nowych klientów.

Dla kogo nie jest ten kurs? +

Dla osób, które nie znajdą czasu na wprowadzenie zaleceń w życie i nie są w stanie poświęcić kilku godzin w tygodniu na rozwój swojego biznesu.

Zupełnie nie znam się na reklamie, czy kurs będzie dla mnie przydatny? +

W kursie skupiam się na praktyce. Nie ważne na jakim jesteś poziomie – dostaniesz kompletne instrukcje jak pisać skuteczne teksty reklamowe. I tak piszesz teraz do klientów, wiec lepiej to robić dobrze.

Mam bardzo mało czasu na naukę, czy dam radę wdrożyć całą wiedzę? +

Tak. Cała wiedza podzielona jest na bardzo małe i łatwo przyswajalne porcje. W przerwach w pracy krok po korku poznasz całą strategię i zaczniesz ją stosować w swojej firmie.