Często zapominana forma reklamy – zewnętrzne standy i potykacze – może być wbrew pozorom bardzo skuteczna. Każdego dnia prawdopodobnie wielu potencjalnych klientów przechodzi w pobliżu twojej firmy. Wystarczy zwrócić ich uwagę atrakcyjną i ciekawą reklamą, a z pewnością zechcą zajrzeć do środka.

Poza tym to jedna z tańszych form reklamy. Taki zewnętrzny stand reklamowy można już zamówić za kilkaset złotych. Jednak, aby wyróżnić swoją ofertę nie zamawiaj tradycyjnej prostokątnej tablicy. Zamów stand z wyciętym wzorem i koniecznie umieść kieszonkę na ulotki. Zaakcentowana grafika, poprzez wycięcie kształtu po obrysie, to niebanalne rozwiązanie, które przyciągnie potencjalnych klientów. Poniżej kilka przykładów skutecznych potykaczy.

Przykłady pochodzą ze strony: http://www.brooklyn.pl/

 

Chcesz więcej pomysłów? Zobacz koniecznie:

 

Jak zdobywać klientów lekko i przyjemnie?

Przeanalizowałem wszystkie zwycięskie kampanie marketingowe, które prowadziłem i wyłuskałem z nich 7 strategii, które pozwolą Ci zdobyć nowych klientów i zdominować lokalny rynek: Pobierz bezpłatny poradnik


Czy artykuł był dla Ciebie przydatny?

Ocen artykuł ilością gwiazdek:

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Pomagam firmom zdobywać klientów. Prześwietlam zyskowne firmy w poszukiwaniu najlepszych pomysłów na skuteczny marketing i pomagam przedsiębiorcom wprowadzać je w życie.

5 KOMENTARZE

  1. Zdecydowanie najciekawsza z nich to ta podana w tytule, bardzo fajny pomysł, dzięki możliwości zrobienia sobie fotki, mamy darmową reklamę :-).

  2. Forma reklamy niezwykle interesująca, jednak jak reklamować “z jajem” gabinet kosmetyczny. Klienci mają mieć do niego zaufanie i przekonanie o skuteczności zabiegów.

  3. Zdecydowanie częściej wybierane są tego typu stojaki – z jednej strony są w stanie przykuwać wzrok, niekiedy są również estetyczne. Pomysł z kucharzem ciekawy – reklama, która zachęca do interakcji

Leave a Reply to Michał Kowalski Cancel reply