jak założyć fanpage

Założenie firmowego fanpage jest bardzo proste. Wystarczy z poziomu swojego osobistego profilu na Facebooku wybrać opcję „Utwórz stronę”, wpisać nazwę i gotowe! W jednej chwili twoja firma otrzymuje dostęp do tysięcy potencjalnych klientów, którzy godzinami przewijają posty na Facebooku. Dodajesz logo firmowe, zdjęcia, zaczynasz pisać pierwsze posty, ale okazuje się, że pozna znajomymi i rodziną prawie nikt nie klika. Fanów nie przybywa, a przecież miało być tak pięknie

STOP!

Chciałbyś to zmienić? W takim razie wróćmy do początku i zanim założysz swój fanpage przemyśl jedną bardzo ważną kwestię, o której za chwilę przeczytasz.

Jak założyć fanpage?

Pierwszą rzeczą jaką musisz zrobić to zmiana nazwy swojej strony. W 99% nazwą strony zostaje nazwa firmy. I tak mamy mnóstwo fapagy z nazwami takimi jak: Salon Fryzur Męskich czy Restauracja Pinokio. Od strony firmy jest ok, ale od strony Facebooka to totalna pomyka. Facebook tak nie działa. Przypomnij sobie po co ludzie korzystają z Facebooka. Mają ku temu kilka powodów. Wchodzą tam dla rozrywki, kontaktu i realizacji swoich społecznych pragnień takich jak imponowanie, pomaganie, czy też utożsamianie się z ideą. I właśnie ten ostatni cel możesz wykorzystać w wirusowym zdobywaniu nowych fanów.

Utożsamianie się to mechanizm, który działa automatycznie. Jeśli poznajesz jakąś nową ideę od razu nawet podświadomie mózg albo to przyjmuje albo odrzuca. Co może sobie pomyśleć jeśli widzi nazwę obcej firmy? Z pewnością się z tym nie utożsami. W najlepszym wypadku zignoruje. Dlatego nazwy firm nie zachęcają ludzi do klikania „Lubię to”. Jeśli widzisz nazwę „Salon fryzur” to co robisz? Nic nie robisz. Jednak jeśli zobaczysz nazwę ”Kocham piękne fryzury” – od razu staniesz po jednej stronie. Mózg automatycznie dokona wyboru – nie, wcale nie kocham, albo – tak, ja też uwielbiam piękne włosy! Jeśli powie tak to polubienie fanpaga jest pewne. Dzieje się to zaledwie w kilka sekund.

Zmień lub rozszerz nazwę swojej strony tak, aby przedstawiała jakąś idę lub była obietnicą dla potencjalnego klienta. Ta prosta zmiana sprawi, że wiele osób bez wchodzenia w szczegóły od razu będzie mogło polubić Twoją stronę.

Oto przykład:

Strona nazwana zwyczajnie tak jak się nazywa firma – Zegarki24h zdobyła tylko 1600 fanów. Nic dziwnego – ta nazwa nie daje ani wartości, ani nie można się z nią utożsamić.

jak założyć fanpage

Konkurencyjna Strona nazwana Lubię Zegarki zdobyła ponad 33 tysiące fanów, między innymi dlatego, że mnóstwo ludzi może utożsamić się ze stwierdzeniem użytym w jej nazwie.

jak założyć fanpage

Jeśli wykorzystasz prawa psychologii możesz zyskać nieograniczony dostęp do nowych klientów i skutecznie przekonywać ich do swojej oferty. Dokładnie opisałem to w poradniku „Rozkręć Facebooka”, który pomoże Ci zdobyć więcej fanów, i zaangażować ich w komentowanie i udostępnianie Twoich treści.

W poradniku znajdziesz:

  • genialny w swojej prostocie sposób na zwiększenie ilości fanów zupełnie za darmo i bez wysiłku
  • proste sposoby na zwiększenie zasięgu bez płacenia za reklamę
  • praktyczne wskazówki na angażujące i ciekawe treści
  • typy postów, które są najchętniej klikane i udostępniane
  • prosty sposób na zwiększenie ilości komentarzy 
  • jasną instrukcję na wirusowe wypromowanie swojej strony na Facebooku
  • poznasz jak działa algorytm Facebooka
  • dowiesz się skąd i jakie zdjęcia dobierać do postów i jak pisać, aby ludzie nie tylko czytali, ale także klikali
  • na koniec zdradzę prosty sposób na znajdywanie klientów gotowych na zakup Twoich usług.

Krótko i na temat, jasnym i zrozumiałym językiem. Już za 15 minut możesz zacząć stosować te pomysły na swojej stronie i od razu zobaczysz efekty!

Ale to nie wszystko…

Razem z poradnikiem otrzymasz 3 dodatkowe bonusy:

Lista kontrolna i zeszyt ćwiczeń
Prosty plan działania, który poprowadzi Cię za rękę od początku do końca w całym procesie rozkręcania swojego fanpaga. Wykonaj punkt po punkcie, a gwarantuję, że potroisz liczbę fanów i zwiększysz ich zaangażowanie.

17 legalnych źródeł darmowych zdjęć do postów i reklam
Na Facebooku największe znaczenie mają zdjęcia. Zwracające uwagę i wysokiej jakości zdjęcie to podstawa. Od teraz będziesz wybierać w tysiącach takich fotografii zupełnie za darmo i co najważniejsze będziesz mógł je legalnie wykorzystywać w promocji swojego biznesu.

Zestaw 9 prostych w użyciu programów graficznych
Dzięki nim szybko i bez żadnych umiejętności graficznych stworzysz profesjonalnie wyglądające i atrakcyjne dla użytkownika memy i infografiki.

Standardowa cena tego poradnika wynosi 149 zł.
Jednak tylko teraz możesz go nabyć za 49 zł.

Kliknij przycisk poniżej i zamów swoją kopię, aby już za 5 minut zacząć rozkręcać swój fanpage!

Biorę  „Rozkręć Facebook’a!”

i płacę tylko:

49 zł 149 zł

(cena obniżona tymczasowo)

Kupuję poradnik „Rozkręć Facebooka”
rf49

Kupujesz poradniki w wersji elektronicznej – pliki PDF

—————————————————————————————————

Twoje zadowolenie, albo zwrot pieniędzy

gwarancjaMożesz testować wszystkie sposoby przez pełne 30 dni, a jeśli coś Ci się nie spodoba zwrócę zapłacone pieniądze. Nie zamierzam tego sprzedawać bez gwarancji. Przejrzyj cały poradnik i testuj na moje ryzyko przez 30 dni.  Jeśli stwierdzisz, że ten poradnik nie jest dla Ciebie napisz na biuro@widoczny.pl, a otrzymasz każdy grosz z powrotem.

pod

 

 

 

11 KOMENTARZE

  1. Zdecydowanie pomocna sprawa rozmawianie o strategii rozwoju firmy z punktu widzenia klienta. Nas jako przedsiębiorców, zarządzających to powinno łaczyx, warto rozmawiac wspolnie o tego rodzaju dzialaniach

  2. Zakupiłem i przeczytałem poradnik „Rozkręć Facebooka!”. Wydaje się on, bardzo sensowny i pomocny. Zaczynam sprawdzać go w „boju”.
    Pozdrawiam

  3. Mam fanpaga i w 60 tysięcznym mieście mam 740 fanów – masakra. Moje miasto jest bardzo specyficzne jeśli chodzi o usługi. Fakt moja strona nazywa się tak jak firma, ale boję się zmienić mam wrażenie że stracę coś bezpowrotnie, moje marzenie czy coś takiego. Fakt – wszystkie konkurencyjne firmy z tej branży mają strony na Facebooku nazwane tak jak nazwa firmy. Trudna decyzja

  4. Rozkręcam firmowego fanpaga. Po przeczytaniu Twojego poradnika założyłem drugiego bez nazwy firmy- faktycznie jest więcej wejść,większe zainteresowanie i lepsza konwersja. Mam coraz więcej polubień.

  5. Pieprzenie i kolejny złoty środek na rozwinięcie facebooka. Co da genialna nazwa, jeśli facebook tłumi takie strony, kiedy się nie płaci za promocję? I tak czy inaczej nikt tej strony nie zobaczy, żeby się zidentyfikować z cudowną nazwą.

Dodaj komentarz